26.10.07

Prečo Vanessa Ferlito odišla z CSI NY

Viem,že väčšina CSI Fans už vie, prečo odišla z CSI:NY,no rada by som poukázala na jednu nezrovnalosť.
V seriáli hrala kriminalistku Aiden Burn,ktorej zameraním bola rekonštrukcia tváre obetí a skúmanie kostí.
Po odchode poppierala klebety, že by ju vyhodili producenti so slovami:
"Bola som to ja, kto navrhol odchod. Nevyhovovalo mi, že hoci sa dej odohráva v New Yorku, nakrúcalo sa v Los Angeles. Bolo mi ľúto, že som kvôli seriálu musela na tak dlhú dobu opustiť rodinu a priateľov. odišla som z CSI:NY, aby som mohla byť v New Yorku.", vysvetľuje.
Teraz bola na mieste otázka, ako sa s jej odchodom popasujú tvorcovia seriálu. Nakoniec to vyriešili tak, že v epizóde Grand Murder at Central Station kvôli falšovaniu dôkazov jej Mac Taylor podpíše okamžitú výpoveď. Vtedy bolo ešte jasné, že Aiden Burn odíde zo seriálu po vlastných nohách.
Neskôr sa s ňou Amerika rozlúčila v epizóde Heroes, kde zanechala po sebe stopy potom,ako na na vlastnú päsť vyšetrovala ten prípad, za ktorý ju museli suspendovať.
Otázkou však je, ako si niektorí novinári v nemenovanom periodiku dokážu neoveriť informácie zo zahraničia,pretože na konci článku, z ktorého som čerpala ešte uvádzajú toto:
Vanessini fanúšikovia však nemusia smútiť, pretože ak by dostala ponuku vrátiť sa čo i len na jednu epizódu, neváhala by...
Pritom vieme, ako sa to skončilo

Katie xxx

Žiadne komentáre: