28.9.07

Sara Sidle Alive

Tak, po dlhom napínavom očakávaní sme sa všetci dočkali odpovede na otázku, ktoré nám všetkým nedávala spávať - mne osobne včera a pred včerom.
SARA SIDLE PREŽILA EPZIZÓDU DEATH DOLL!!!!!!!!!!!!
Celý deň som mala nervy na dranc,aj ke´d mi moje vnútorné oko hovorilo, že to prežije. Keď som sa pripojila dnes po škole na net, prvá správa ktorú som dostala od Sarinky-Peťky na ICQ bola: Sara žije!!!!!!!
Keby ste v tej chvíli videli, čo to so mnou urobilo, asi by ste ma pokladali za mierneho šialenca. A ak naši dnes neboli doma, tak asi ozaj zošaliem od radosti.
Na videjká vám odkazy pošlem čo njskôr,len ich musím prebrať a hlavne si ich prehrať, lebo ja sama som ich ešte nevidela - napínam sa až do úplného konca =)))
na druhú stranu mali tieto nervy aj svoju výhodu - dnes v škole som za tri hodiny praxe spáchala prvú poviedku...
A pred niekoľkými dňami som na jednom blogu čítala, že zo Sary sa stane niečo ako vamp - Lady Heather, maj sa na pozore :) !!! Tak a teraz môže láska medzi Sarou a Gilom naplno rozkvitnúť - to teda trvalo...
Všetci fanúšikovia GSR otvárajte šampus =)

Katie xxx

Žiadne komentáre: