27.9.07

List pre Saru od Gila

Na blogu moje kamarátky Sarinky som našla originál aj prepis listu, ktorý poslal Gil Sare... Ešte že ten Shakespeare niekedy tvoril,inak by bol Grissom stratený =).
Tu je originál:

Sara,

Our parting was awkward. I don't know
why I find it so difficult to express my
feelings to you. Even though we're far apart,
I can see you as lividly as if you were here
with me... I said I'll miss you, and I do.

As Shakespeare more aby wrote my sentiment by Sonet 47:

Betwixt mine eye and heart a league is took,
And each doth good turns now unto the either.
When that mine eye is famished for a look,
or heart in love with sighs himself doth smother,
With my love´s picture then my eye doth feast,
And to the painted banquet bids my heart.
Another time mine eye is my heart´s guest,
And in his thoughts of love doth share a part.
So, either by the picture or my love,
Thyself, away, art present still with me;
For thou not farther than my thoughts canst move;
And I am still with them, and they with thee;
Or, if they sleep, thy picture in my sight
Awakes my heart to heart´s and eye´s delight.

Sara,

Naše rozlúčenie bolo rozpačité. Neviem prečo sa mi zdá tak ťažké vyjadriť to čo k tebe cítim. Aj keď sme od seba tak ďaleko, vidím ťa tak živo ako by si bola tu, so mnou.Povedal som, že mi budeš chýbať,a tak to aj je.
Shakespeare obratnejšie vyjadril moje pocity sonetom číslo 47:

Moje srdce a môj zrak zjednali dohodu
a jeden druhému teraz pomáha a slúži:
keď môj zrak prahne po jednom pohľade
a srdce v láske po samých vzdychov baží,
zaháji oči kvas s obrazom milého
a pozvú srdce tiež k tým hodom maľovaným:
a inokedy srdcezase pozýva zrak a hostí ho
myšlienkou na lásku a sladkým zadumaním:
tak,. ak už v obraze alebo v mojej láske ,kráčaš -
i keď si ďaleko- vždy so mnou v celej kráse;
ďalej než moje mšlienky predsa len ísť nemôžeš,
a ja som s nimi vždy a oni s tebou zas;
a ak niekedy spia, tvoj obraz budí v behu
moje srdce srdcu a pohľadom pre potechu.


Mať tak takého skrytého romantika, v živote sa za žiadnym neotočím

Katie xxx

2 komentáre:

house4ever povedal(a)...

keby mi niekto niečo také napísal...

Katie povedal(a)...

normálne tej Sare závidím...