25.9.07

Romances

Aby ste nepovedali, že podporujem len CSI Las Vegas, tak dnes začnem s niečím, čo patrí ku každej kriminálke: romance medzi kolegami. Tou najznámejšou je určite GSR - čo určite nie je treba nejako extra predstavovať, veď väčšina z nás CSI Fanatikov fičí práve na tejto etape CSI LV a ja sa hrdo priznám k podpore tohto vzťahu. Ďalej tu ,bohužiaľ, bol románik v začiatkoch medzi Catherine a Warrickom, no tomuto vzťahu dal stop samotný Warrick, keď sa oženil s Tinou. A milej Cath ostali len oči pre plač =(. No čo už, aj taký je život... Čo sa týka CSI Miami, tam si nie som až tak presvedčená,ale mám podozrenie, že Calleigh má určitý rešpekt pred Horatiom - keď má niekto iný názor, rada si ho prečítam :). A nakoniec tiež krásny a krehký vzťah odvíjajúci sa v Big Apple má názov M&M. Tí, čo CSI NY sledujú pravidelne vedia, že ide o Dannyho Messera a Lindsay Monroe. A na druhej strane je tu ešte trocha komplikovaný trojuholník Stella-Mac-Payton - som zvedavá,ako sa to celé skončí....
Tieto tri dejové línie dodávajú Kriminálkam určitý nádych ľudskosti, pretože keby Kriminálky boli iba o holých faktoch a vyšetrovaniach, asi by väčšina z nás nepozerala CSI s takým veľkým záujmom a napätím. jeden múdry človek mi povedal, že aj keď sa všetky 3 série točia hlavne okolo riešenia prípadov, majú určitý dopad a odkaz na to, aké vzťahy môžu medzi ľuďmi byť a nielen na pracoviskách.A nejde len o romance...

Teraz som sa akosi rozpísala,ale budem musieť ukončiť tento článok,pretože by som rada ešte dnes pridala pár obázkov nielen o spomínaných CSI Romances =)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Mno já vim jak to dopadne s trojúhelníkem Mac Stella Payton.....vyhraje to Payton........to vim z you tube z finále myslim že 4 serie.......Lindsay se s Dannym vyspí a oni ho pak něják skoro zabijou, když jde někoho zachránit....mno ale pak ho najdou(to mam všechno z you tube.....je to dohromady s CSI NY a Cold Case...).....Warrick se s Tinou nakonec rozvede, ale s Cath to asi dohromady nedá:-(.....GSR taky není moc jasný, ale myslim že když Sara neumře tak se dohromady daj.....:-).....jo a Calleigh a Horatio se dohromady asi nedaj.....ale taky se mi zdálo, že spolu něco maj....zvlášť v prvnim díle 3. serie.....mno jsem se trochu rozepsala ale chtěla jsem napsat všechno co vim:-)...

Katie povedal(a)...

Ahoj, no dík za infos =)ńiektoré časti csi ny som videla, takže je mi to o trošku jasnejšie,ale aj tak som zvedavá... No Cath s Warrickom to maajú asi v čudu - musíme sa "poďakovať" scenáristom, no na druhej strane si určite zhryziem nechty pri GSR a M&M