27.9.07

Day D

pre každého, kto už netrpezlivo očakáva premiéru 8. série a kto si tak ako ja dáva otázku : Prežije Sara Sidle svoju smrť? Na druhej strane je tu ešte otázka,ako sa k celej veci postaví Gil. Možno sa dočkáme toho, že dnes sa prejaví skrytá stránka povahy Gila Grissoma, o ktorej sme mohli doteraz len polemizovať a bolo len málo znakov o tom, že sa v ňom skrýva niečo "ľudskejšie" ako len chrobáky a iná háveď...
Keď som si pred necelým mesiacom na jednej stránke čítala obsah Living Doll bez nejakých promo videí, tak mi po chrbte liezli zimomriavky - nebudem to tu prekladať celé,ale najdôležitejšie sú dve veci - Grissom a slzy. Áno, Gil si až teraz uvedomí, čo v nej mal a myšlienka na to, že by ju mohol stratiť ho vnútorne zlomí...
Ja viem, že toto už všetci viete,ale teraz ma normálne všetko ťahá k tomu,aby som sa rozpísala o tomto vzťahu, nech to má koniec akýkoľvek, je to názorná ukážka toho, čo láska dokáže urobiť s navonok necitlivými ľuďmi - aj ke´d je to len vo filme,ale aj tie sa odrážajú od niektorých vecí, ktoré sa naozaj stali.
Tak si všetci držme palce,aby nás to nestálo zdravý rozum a nervy =)

Tento blog som si rozpísala v škole miesto toho,aby som si opakovala financie - priamy dôkaz toho, čo je teraz pre mňa dôležitejšie =))
Vaša Katie xxx

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Já se na to tak těšim......aaa asi se nedočkám....

Katie povedal(a)...

neboj, dočkáš =)))

Anonymný povedal(a)...

Nj dočkala jsem se .........Sarinka ŽIJE:-D.....je to na www.grissomsararomance.com na you tube ještě nic není.....mimochodem.....konec dílu je dost dojemnej.....když jsem to viděla poprvé málem jsem se rozbrečela:-D