11.10.07

Sorry

ak sa niekomu až tak veľmi nepáči doterajší obsah môjho blogu,ale nemôžem si pomôcť. Keď som si ho zakladala, bola som pevne rozhodnutá, že sa budem venovať približne rovnakým vzťahom v CSI,ale zatiaľ to vyzerá na veľkú podporu GSR.
A chcem,aby ste vedeli prečo: je to vzťah,ktorý je možno na míle vzdialený tým typickým vzťahom nielen na pracovisku. Už len preto, že obaja aktéri tohoto vzťahu - nevzťahu sú sami o sebe komplikovaní a osobnosti samy o sebe. No keď sa stretne inteligentný chlap s minimom viditeľného emočného sveta a ctižiadostivá do seba uzavretá žena, je sa na pozerať a z čoho sa učiť.
Je pravda, že teraz hovorím strašne úvahovo,ale prechádzam emočným vývinom osobnosti a toto je jeden zo spôsobov ako sa dá naučiť vnímať emócie okolo seba.
Vždy, keď sledujem CSI, tak sa teším nielen na prípady,ale aj na to, ako sa niektoré vzťahy vyvíjajú. Ako som už predtým povedala,je mi ľúto,ak som nesplnila očakávania niektorých, ktorí sa sem občas mrknú,lae zatiaľ to vyzerá,že ozaj prioritnou romancou z CSI je ozaj GSR,to však neznamená, že iné romance nemajú svoje čaro. A ktorá nemá?
Na druhej strane sa teším aj z ostatných romancí a vzťahov v CSI,takže ešte stále nič nie je stratené.

Katie xxx

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Za co se omlouváš? Tato dvojička je stejně nej!! :D