5.10.07

Reťazovka od MysteryGirl

Pred pár dňami som si komentároch našla od MysteryGirl odkaz na túto reťazovku:
"Každá osoba zverejní pravidlá pred ich zoznamom, potom napíše 8 vecí o sebe. Na konci zoznamu zadá ďalších 8 ľudí, čo v tom bude pokračovať a oznámi im, na ich stránkach, aby si prečítali pravidlá nech vedia čo majú urobiť."

Môj zoznam:

  1. Mám trocha problém,pretože 8 ľudí na blogu zatiaľ nepoznám,ale posnažím sa.
  2. Nemám rada,keď ma porovnávajú s inými,alebo mi kazia obraz o svete, ktorý ma ešte len čaká
  3. Mám v génoch závislosť od hudby,tak sa mi nečudujte,keď tu nájdete texty piesní - proste ich milujem
  4. Milujem detektívky a kriminálky vo všetkých podobách
  5. Mojím snom vždy bolo a bude stať sa novinárkou
  6. Skôr, než som šla do školy, som sa naučila čítať a tak mojou druhopu závislosťou sú knihy - je jedno aké =)
  7. Kamarátov a priateľov v reáli môžem spočítať a jednej ruke...
  8. Niekedy fakt nadávam mojej mašinke,ale len keď mi niečo nechce spustiť =)
A teraz nájsť tých osem ľudí:
Francoais;MacS;Sara Sanders;JorjaAs;Baruška;Kačenka;Nica; Janis

Katie xxx

Žiadne komentáre: