5.10.07

Moja cesta za CSI

sa začala celkom nenápadne pred pár rokmi, keď na Tv Nova začalai dávať prvú sériu CSI Las Vegas. No vtedy som bola o sedem rokov mladšia, tak som si mohla akurát tak čítať knižky a na nejakú kriminálku som mohla zabudnúť. Proste som bola malý krpec. No bol omi to veľmi ľúto,pretože odmalička som sa s mamou pozerala na všetky možné americké aj neamerické akčné a detektívne seriály. Tak nič, musela som si ešte trocha počkať na to, kedy začnú dávať CSI v trocha skoršiu hodinu,alebo som si počkala až na nto, kedy začnú dávaťž csi na Jojke. Ani tam to však nebolo od začiatku vo večernom primetime, tak som oficiálne začala pozerať série CSI LV Až od tretej série - to bolo radosti =). Keď začalo bežať CSI Miami a neskôr NY, som sa strašne tešila,pretože som predpokladala, že to bude síce o niečo horšuie,ale zato určite velmi dobré pozeranie. Aj keď sa musím priznať, že sa mi dlho NY nepáčil, teraz, keď som celé leto pozerala NY na káblovke som sa strašne tešila. Aj keď toto leto si určite prišli na svoje všetci maniaci na CSIčka, pretože taká nádielka kriminálky by sa mohla opakovať stále...
Čo sa týka hlavných postáv, tak mi to dosť dlho trvalo, kým som si nejaké naj vytipovala a nakoniec to dopadlo tak, že pre mňa je zo šéfov naj Gil, potom Mac nakoniec Horatio - tí dvaja sa mi postupom času otočili,ale na Gila nemá ani jeden. Originál je len jeden =)...
Už potom ďalej to vyzerá podobne, to značí,že naj sú z vegas a tak podobne. Ale všetko je to len otázka vkusu...
Každý praovný deň sa straščne teším na Vegas,lebo tam sú niekedy nezabudnuteľné hlášky - obdivujem tvorcov a hercov, že tie postavy vedia zahrať - teraz myslím všetky csi....

Som sa strašne rozpísala,ale aj tak som nenapísala všetko, čo som chcela, no keď sa začítate niekedy pozorne do mojich poviedko, zistíte, kto som a čo týmto všetým myslím...
Tak zas niekedy nabudúce,papa

Katie xxx

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

dlouhá cesta=))) hele psala s mi na blog do bleskajdy že se ma Mac setkat s nevlasním synem (já vim že se s ho má ale že by se s ním měl setkat a jak mu v tom Stella pomůže?)

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.
Katie povedal(a)...

No, asi takto: ten chalan sledoval Stellu, pretože si myslel, že je to jeho matka... Mac mu vysvetlí, že jeho mama ho chcel nájsť a veľa o ňom hovorila,ale keď sa s ním mac chcel nieekdy inokedy stretnúť, twen chalan ho odbil, že nie je jeho otec - aj keď to nemyslel zle. Neskôr sa o tom rozprával so Stellou a tá ho nakopala, aby za ním išiel znova aj s fotkami, pretože by mohol tomu chalanovi oísať jeho matku tak ako ju on sám nepoznal. Keď za ním nakoniec išlie, tak sa dali síce do reči,ale odvolali ho k prípadu, tak ten chalan tam ostal stáť s obálkou fotiek v ruke a tým to nateraz skončilo... Snáď som ti pomohla =)

Anonymný povedal(a)...

jj děkuju mooooc

Katie povedal(a)...

nz =)

Anonymný povedal(a)...

Máš u mě diplomek za bleskajdu=))

Katie povedal(a)...

dík, idem pozrieť, =)