2.12.07

Need Your Help

Ahojte, keď som si pred pár dňami uvedomila, čo je a mesiac, skoro ma porazilo, veď Vianoce sú pred nami ?! A vôbec neviem,ako a kedy kúpim našim darčeky )). Dobre,teraz je to vedľajšie... No je tu jedna vec, ktorá závisí hlavne od Vás,ktorí sem chodíte:
Napadlo mi,že zmením banner blogu a rada by som vedela Váš názor na dva pripojené,ktoré som pred chvíľou stvorila.
A keby mal niekto lepší nápad, poteším sa Vaším nápadom a komentárom.
Banner 1
Banner 2
Vopred ďakujem za vaše nápady a pomoc ;-)

Katie xxx

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ťažkú voľbu dávaš, lebo oba dva sú veľmi krásne, lae ten druhý sa mi predsa len páči trochu viac. Len by to možno trochu snehu chcelo do toho nejako dostať, ale to už je na tebe.

Katie povedal(a)...

no,teda dík za radu =) s ým snehom máš pravdu,ale v druhom je niečo podobné snehu,len je to zlaté ;-) ... ale možno z toho ešte niečo urobím

Anonymný povedal(a)...

Souhlas s tim že jsou oba supr!!!A přece jenom že ten druhej je přece jenom o jednu desetinku lepší=))super