16.11.07

Goodbye & Goodluck - The End of GSR?

Tak a je to za nami... Teda,aspoň na teraz. Keď som si dnes pozerala videá z 8x07,až vtedy sa mi otvorili oči a došlo mi,že jeden z najkrajších a najkrehkejších vzťahov v CSI dostal (ne)čakane červenú... Tak teda aspoň preklad toho,čo Sara napísala Grissovi:

Gil,


Vieš ,že ťa milujem. Cítim,ako by som ťa vždy milovala.

V tomto čase som sa necítila veľmi dobre. Po pravde, bola som unavená…

Vtedy v púšti pod autom som si uvedomila jednu vec ktorej som sa nedokázala striasť

Odkedy zomrel môj otec,väčšinu svojho života som prežila s duchmi. Boli sme ako najbližší priatelia a tam vonku v púšti mi zišlo na um,že nastal čas sa im vzoprieť. Tu to nedokážem…

Mrzí ma to.

Nezáleží na tom,ako som sa snažila bojovať s tým. Odchádzam s pocitom,že musím odísť. Netuším kam,ale viem,že to musím urobiť. Ak to nebude dobré,obávam sa,že ma to zničí a čo je horšie, Ty budeš tu a uvidíš,čo príde...

Opatruj sa...

Viem,že som sa snažila ostať.Viem aj to, že si pre mňa ten pravý. Budeš mi chýbať každou ozvenou srdca. Náš spoločný život bol jediným domovom,v ktorom som naozaj bývala. Nevymenila by som ho za nič na svete.

Milujem Ťa... a vždy budem.

Zbohom




Katie xxx

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

dojemný....

Unknown povedal(a)...

To video bolo neskutočné :(.. Normálne som sa pri tom rozplakala, keď mi došlo, že sa to naozaj skončilo :(