12.8.08

GSR - trocha krásy



*ZDROJ*

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

nádherný obrázky...dokonalý...
Ahojky moc se omlouvám,že jsem se tu měsíc neukázala ale byla jsem v lázních...dneska se mi povedlo dostat na net a tak jsem se rozhodla že se omluvím...domu se dostanu až v pondělí to už budu mít komplet přístup k netu a vše doženu..povídky a komenty apson se budu snažit...tak se na mě prosím nezlob..samotnou mě to mrzí že jsem tu tak dlouho nebyla a prošvihla dost věcí...měj se zatím hezky pa

Anonymný povedal(a)...

Ahojky u mě na blogu je SONB...tak ejstli chceš a máš náladu tak se můžeš přihlásit:-)Cenku dostane každý kdo se zůčastní:)
http://gsrcsilasvegas.blog.cz/0809/sonb-potreti

Anonymný povedal(a)...

Krásný nový design!!!!Velmi pěkný...;-)

Anonymný povedal(a)...

Tyhle obrázky jsou něčím zvláštní...Ještě nikdy jsem je neviděla. Máš to tu opravdu nádherný...Jen mi trvalo, jak se sem přidávají komentáře, jen doufám, že se tu objeví :-)